سلامت و بهداشت

صنعت سلامت و بهداشت در مقایسه با صنایع دیگر، به دلیل زندگی و رفاه یک بیمار حساس ترین و مهمترین نگرانی همه اقشار جامعه بوده و به همین دلیل، بیماران همواره درخواست مراقبت برتر را از ارائه دهندگان مراقبت های سلامتی دارند. در این شریط، بیماران فعلی انتظارات خود را برای مراقبت ویژه در خارج از ساعات درمانگاه و چارچوب موسسات پزشکی افزایش داده اند.
صنعت سلامت و بهداشت با سرعت سریعی در حال تغییر بوده و اکنون بخش بهداشت با استفاده از تمام ویژگی های فنی مدرن، اطمینان می‌دهد تا هر بیمار بهترین خدمات درمانی و سلامتی را دریافت نماید.
با ورود رقبای جدید به بازار سلامت و بهداشت در حین شرایط تغییر مقررات، رقابت در این صنعت سخت خواهد شد. کارشناسان خدمات مشتری مراقبت های سلامتی را به عنوان یک تابعی در نظر گرفته که شرکت ها برای دستیابی به یک مزیت رقابتی باید آن را بهینه سازی کنند. زمانی که مردم خدمات مشتری باکیفیتی از سایر صنایع با خودشان دریافت می‌نمایند، انتظارات آن ها بالا رفته و این مسئولیت به عهده ی ارائه دهندگان مراقبت سلامتی می‌باشد، که درخواست ها را با مراجعه مردمانی به عنوان بیمار یا مشتری با آن ها هماهنگ سازی نمایند.
در مراقبت های بهداشتی، برقراری ارتباط موثر با ارائه دهندگان خدمات از طریق کانال های مختلف ارتباطات، کلید اصلی، ایجاد تجربه  ارتباط بهتر بیمار و کاهش هزینه ها است. آغاز عملیات بهینه سازی مرکز تماس می تواند نقش اساسی در رسیدن به این اهداف باشد.

تمرکز بیشتر منجر به راندمان بالاتر
این امکان وجود دارد جراحان، پزشکان و پرستارانی که سال ها در دانشکده پزشکی دوره های مختلفی را گذرانده اند، وقت خود را صرف پاسخ دادن به تماس های بیماران نمایند،که در صورت نداشتن کمک های لازم، این کار مورد پسند آنها قرار نگیرد.
برون سپاری خدمات سلامت به مشاغل پزشکی کمک نموده تا بیشتر در انجام وظایف خود بدون ایجاد مزاحمت تلفن های در حال زنگ، تمرکز نمایند، چرا که این وظیفه در اختیار کارشناسان حرفه ای مرکز تماس بوده و این ساماندهی مسئولیت ها، می تواند در بهبود کارآیی هر ارائه دهنده خدمات درمانی بسیار موثر باشد.

دسترسی به متخصصان و به روز ترین ابزار
خدمات مرکز سلامت بهداشت می توانند از دانش و مهارت متخصصان بسیار آموزش دیده در زمینه حسابداری، خدمات به مشتری، حقوق و دستمزد ، IT و سایر موارد استفاده نمایند که لزوماً در کسب و کار مراقبت های بهداشتی ضروری نیست. همچنین می توانید بدون سرمایه گذاری در تجهیزات گران قیمت، از تجهیزات پیشرفته ای که ما در اختیار داریم استفاده نمایید.

ریسک پایین تر

صنعت سلامت و بهداشت به دلیل ماهیت بسیار حساس خود دارای مقررات و استانداردهای سختگیرانه ای است که با آگاهی از این موضوع، همراه با رعایت پروتکل های کیفیتی و بررسی آن، از روند کار اطمینان حاصل می‌نماید. ارائه دهندگان خدمات بهداشتی هنگامی برون سپاری به جای اینکه وقت خود را برای دانستن مسیر این استانداردهای قانونی و صنعتی، خطرات فعلی و اشتباهات اتلاف نمایند، می توانند با دریافت زمان بیشتر، اطمینان بیشتری از قرارداد خود داشته باشند.

مراقبت موثر از بیماران
رضایت مشتریان همیشه یک تغییر دهنده بازی برای مشاغل بوده. ارائه اطلاعات دقیق به بیمار و قابلیت اجرایی برای یک ارائه دهنده خدمات درمانی به دلیل اینکه بهبودی بیمار کاملاً به خدمات ارائه شده بستگی دارد، مهم است . بنابراین، ارائه کامل فرایند به صورت خودکار یکی از اصلی ترین ملزومات قابل توجه بیمارستان ها است و از طرف دیگر، بیمارستان ها باید از آگاه بودن پرسنل شاغل در مركز خدمات مشتری با خواسته های بیماران اطمینان کامل داشته و از مهارت و تخصص لازم برای رسیدگی به شرایط مختلف برخوردار باشند.

پورتال آنلاین ایمن

حفظ حریم خصوصی بیمار از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نیازی به نگرانی امنیت اطلاعات نیست چرا که در مکان امن مرکز تماس خود، کلیه مقررات را رعایت ‌می‌شود. همه پیام ها به صورت ایمن ارسال و در پرتال آنلاین شما ذخیره می شوند. اگر شما از سیستم سوابق پزشکی الکترونیکی استفاده می کنید،کارشناسان ما باید به آن دسترسی داشته تا ما بتوانیم سیستم خود را با شما ادغام نموده که کار مضاعفی صورت نگیرد. ما توانایی های تکنولوژیکی برای ادغام خدمات مرکز تماس با فناوری مراقبت های سلامتی شما را داریم.